اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۳۷۹۸
مدیرعامل پیکان: فلسفه خود را با خطیبی ادامه می‌دهیم
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: سیاست و فلسفه معرفی ستاره‌های جدید به فوتبال ایران را ادامه می‌دهیم.
۱۴:۴۸ - ۳۱ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

حمید عباسی درمورد وضعیت تیم فوتبال پیکان، اظهار داشت: در فصل گذشته، به کمک تیم جوانی که داشتیم، توانستیم سهمیه حضور در لیگ برتر را حفظ کنیم. عملکرد تیم ما مورد توجه منتقدان هم قرار گرفت؛ به خصوص در نیم فصل اول که موفق شدیم از هر سه مدعی قهرمانی، امتیاز کسب کنیم. 

وی افزود: سیاست ما، معرفی ستاره‌های جدید به فوتبال ایران و خدمت به تیم‌های ملی است و این فلسفه را به صورت جدی ادامه می‌دهیم. میدان دادن به جوان‌ها و ایجاد فضای رشد و پیشرفت آنها، شیرین و در عین حال دشواری‌هایی به همراه دارد اما از وظیفه ذاتی خود کوتاه نمی‌آییم. در این فصل نیز با یک مربی جوان و تیمی پرانگیزه همراه با آرایشی جدید وارد عرصه رقابت می‌شویم. طبق اصول حرفه‌ای بر اساس خواسته و لیست مکتوب کادرفنی اقدام به تمدیدقرارداد یا جذب بازیکن کرده‌ایم و امیدواریم موفقیت‌های بیشتری به دست بیاوریم. 

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: پیکان، عضوی از خانواده ایران‌خودرو است و برنامه‌ریزی کاملی برای تیمداری در چند رشته داریم که قدم به قدم برنامه‌ها را پیش می‌بریم تا مانند سال‌های گذشته با توکل بر خدا و تلاش کارکنان، مربیان و بازیکنان، بر افتخارات ورزشی ایران‌خودرو بیفزاییم.

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پیکان
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین